kontakt

Plan pracy samorządu uczniowskiego w roku szkolnym 2004/2005

Wrzesień:

  1. Wybory Zarządu Samorządu Uczniowskiego.
  2. Praca nad zmianami w Regulaminie Samorządu Uczniowskiego.
  3. Akcja charytatywna Biesłan.
  4. Sonda wśród nauczycieli wychowania - Moje propozycje rozgrywek sportowych.
  5. Ogłoszenie corocznego konkursu o puchar Dyrektora Szkoły - Super Klasa.
  6. Reprezentowanie szkoły podczas uroczystości obchodów rocznicy Bitwy nad Niemnem (poczet sztandarowy).
  7. Sonda szkolna - Nowości sklepikowe smaczne i zdrowe - czyli jakie produkty powinny się znaleźć na półkach sklepiku szkolnego?
  8. Konkurs do Super Klasy najciekawsza gazetka powakacyjna.
Październik:
  1. Dyskoteki klas IV - VI.
  2. Otrzęsiny klas IV - tych.
  3. Dzień Edukacji Narodowej - apel z udziałem nauczycieli emerytów.
  4. Sto pytań do pani psycholog.
  5. Góra Grosza przyłączenie się do akcji ogólnopolskiej, konkurs do Super Klasy.
  6. Październik miesiącem dobroci dla zwierząt - konkurs plakatowy Pochwal się swoim pupilem.
Listopad:
  1. Odwiedzanie grobów poległych za wolność Ojczyzny – zapalenie zniczy.
  2. Reprezentowanie szkoły podczas uroczystości obchodów Święta Niepodległości (poczet sztandarowy).
  3. Wieczór magii - dyskoteka andrzejkowa klas IV - VI wraz z konkursem na najciekawsze przebranie.
  4. Konkurs do Super Klasy - plakat: Żyjemy zdrowo i bezpiecznie.
Grudzień:
  1. Pomoc w organizowaniu Szkolnego i Międzyszkolnego Konkursu Poezji Adama Mickiewicza.
  2. Akcja charytatywna I ty możesz zostać Świętym Mikołajem - współpraca z pedagogiem szkolnym i PCK.
  3. Konkurs do Super Klasy - najciekawsza dekoracja bożonarodzeniowa.
  4. Sto pytań do pani logopedy.
Styczeń:
  1. Dyskoteka choinkowa.
  2. Podsumowanie stanu czytelnictwa, frekwencji i średniej ocen - konkurs do Super Klasy.
  3. Pomoc w organizowaniu Powiatowego Turnieju w Łyżwiarstwie Szybkim.
Luty:
  1. Konkurs do Super Klasy - plakat: Szalone ferie mojej klasy.
  2. Walentynki w szkole - poczta walentynkowa oraz dyskoteka z konkursami.
  3. Przygotowanie gabloty z nazwiskami uczniów osiągających najlepsze wyniki w nauce.
  4. Festiwal słodkości - tłusty czwartek.
Marzec:
  1. Konkurs Śpiewać każdy może - współpraca z panią Iwoną Magrel-Kanią.
  2. Dzień Europejski pod hasłem Powitanie wiosny w zjednoczonej Europie - współpraca z nauczycielami języków obcych, konkurs do Super Klasy.
Kwiecień:
  1. Dzień Dresa - konkurs do Super Klasy.
  2. Obchody Dnia Ziemi - zielone kokardki przypięte do kurtek.
  3. Konkurs na projekt dyplomu z okazji Dnia Ziemi.
  4. Konkurs do Super Klasy - klasowa gazetka ekologiczna.
Maj:
  1. Pomoc w organizowaniu Dnia Patrona.
  2. Reprezentowanie szkoły podczas uroczystości obchodów rocznicy Uchwalenia Konstytucji 3 Maja (poczet sztandarowy).
  3. Współorganizowanie obchodów Święta Szkoły.
  4. Dzień owocowy w sklepiku szkolnym
  5. Dyskoteka - Bawimy się w rytm przebojów z lat 80-tych.
Czerwiec:
  1. Dzień Dziecka - organizacja imprez klasowych.
  2. Wystawa najciekawszych prac konkursowych z całego roku szkolnego.
  3. Zorganizowanie giełdy podręczników.
  4. Przyznanie punktów poszczególnym klasom za frekwencję, czytelnictwo, średnią ocen oraz rywalizację sportową.
  5. Rozstrzygnięcie konkursu Super Klasa. Przyznanie pucharu Dyrektora Szkoły zwycięskiej klasie.
  6. Wybory opiekunów Samorządu Uczniowskiego na rok 2005/2006.
  7. Podsumowanie pracy Samorządu Uczniowskiego w bieżącym roku szkolnym.
Zadania wyznaczone do realizacji na bieżąco, przez cały rok szkolny:
  1. Organizowanie apeli informacyjnych (wg potrzeb).
  2. Systematyczne wyznaczanie dyżurów poszczególnych klas.
  3. Losowanie szczęśliwego numerka - 2 niepytane numery raz na dwa tygodnie.
  4. Zagospodarowanie gablot Samorządu Uczniowskiego.
  5. Kontynuowanie akcji Przyjaciel szkoły - uhonorowanie osób lub instytucji zasłużonych dla szkoły okolicznościowym dyplomem.
  6. Uaktualnienie informacji o Samorządzie Uczniowskim na stronie internetowej naszej szkoły.
  7. Prowadzenie kroniki Samorządu.


Data ostatniej modyfikacji: 6. października 2004, 16:33:12
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Adama Mickiewicza w Sokółce
16-100 Sokółka
ul. Grodzieńska 43
telefon: (0-85)711 21 45; fax: (0-85) 711 24 43