Szkoła Podstawowa nr 1 im Adama Mickiewicza w Sokółce
Szanowna Pani
Szanowny Panie
W roku szkolnym 2003/2004 w naszej szkole prowadzimy Wewnątrzszkolny Pomiar Jakości Pracy Szkoły w obszarze zajęcia pozalekcyjne.
Zajęcia pozalekcyjne są to wszystkie zaplanowane zajęcia z uczniami, przeprowadzone pod opieką nauczyciela, a które nie wynikają z tygodniowego planu lekcji. Na przykład:
koła zainteresowań,
koła rekreacyjno – sportowe,
zajęcia wyrównawcze,
gimnastyka korekcyjne,
kluby uczniowskie,
zajęcia logopedyczne,
terapia pedagogiczna, itp.
Prosimy Panią / Pana o odpowiedź na kilka pytań. Mamy nadzieję iż udzielone informacje pozwolą na podjęcie działań zmierzających do podniesienia jakości szkolnej oferty zajęć pozalekcyjnych.
W pytaniu 1 i 4 wyboru proszę dokonać kreśląc znak x.
Dziękujemy!
W skali punktów od 0 do 5 oceń szkolną ofertę zajęć pozalekcyjnych.
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
Na podstawie obserwacji i własnych doświadczeń określ, jakich zajęć pozalekcyjnych brakuje w naszej szkole:
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
Analizując własne zainteresowania i predyspozycje, mogłabyś (mógłbyś) poprowadzić następujące zajęcia pozalekcyjne:
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
......................................................................................................................................
Czy aktualny sposób organizacji zajęć wyrównawczych pozwala na realizację zakładanych celów?
Tak |
|
---|---|
Nie |
|
Jakie zmiany w sposobie organizacji zajęć wyrównawczych należy wprowadzić w przyszłości?
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
Jak Twoim zdaniem szkoła powinna prezentować wyniki działalności uczniów?
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
Sokółka